• img1
  • img2
  • img3
  • img5
  • img4
  • img6
  • img7
  • img8
  • img9
  • img10
  • img11
  • img12
  • img13
  • img14
  • img15

Σχέδιο Βελτίωσης της Σχολικής Μονάδας

 

Η παραγωγή γραπτού λόγου είναι καθοριστική πτυχή του γλωσσικού μαθήματος αλλά και μέσο πρόσβασης, γνώσης και αξιολόγησης για τα υπόλοιπα γνωστικά αντικείμενα, όπου μέσω αυτής (Λέξη… Πρόταση… Παράγραφος…) οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιουργούν λόγο και εκφράζουν τις απόψεις τους, τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους…

Προκειμένου, οι μαθητές και οι μαθήτριες, να καθίστανται ικανοί/ές να προβούν στην επιτυχημένη συγγραφή ενός επικοινωνιακού κειμένου, είναι αναγκαίο να έχουν καλλιεργηθεί, σε ικανοποιητικό βαθμό, ποικίλες δεξιότητες. Πρόκειται για γνώσεις που αφορούν στη δομή του κειμένου και στρατηγικές, δηλαδή δραστηριότητες, για την επίτευξη ενός στόχου. Επιπλέον, είναι απαραίτητο να κατακτηθούν, πέρα από γλωσσικές και μεταγλωσσικές δεξιότητες, γνωσιακές και μεταγνωστικές (Σπαντιδάκης, 2005).

 

- - - - - - - - - - - -

 

«Έστι μεν ουν τα εν τη φωνή τω εν τη ψυχή παθημάτων σύμβολα,
και τα γραφόμενα τω εν τη φωνή.»

Η ομιλία είναι σημάδι των καταστάσεων της ψυχής
και η γραφή είναι σημάδι της ομιλίας.

                                                                            Αριστοτέλης

Οι άνθρωποι περισσότερο ακούνε παρά μιλούν, περισσότερο μιλούν παρά διαβάζουν και περισσότερο διαβάζουν παρά γράφουν». Συμπερασματικά, ο  προφορικός λόγος αποτελεί μια πολύ σημαντική γλωσσική λειτουργία.

Η σύγχρονη εκπαίδευση των παιδιών στοχεύει στην ανάπτυξη του προφορικού λόγου των παιδιών, μέσα από τη διδασκαλία, τόσο του γλωσσικού μαθήματος όσο και των άλλων γνωστικών αντικειμένων, ενώ παράλληλα συνδέεται και με την ανάπτυξη των άλλων γλωσσικών λειτουργιών (κατανόηση και παραγωγή γραπτού λόγου)…

Πατήστε εδώ, για να κατεβεί το κείμενο.

 

Δεκαπενθήμερο για τον στόχο "...Δεν Ξεχνώ..." με θέμα
"Κερύνεια-Ήταν ένα μικρό καράβι..."

Δεκαπενθήμερο για τον στόχο "...Δεν Ξεχνώ..." με θέμα "Λευκωσία, ημικατεχόμενη 
πρωτεύουσα - Χαρούμενοι Χαρταετοί"

Δεκαπενθήμερο με θέμα "Μ΄ένα βιβλίο πετάω... Ασφάλεια στο διαδίκτυο" και πηγή έμπνευσης το παραμύθι "Ο Ντίκι στον Μαγικό Κόσμο του Διαδικτύου"

Δεκαπενθήμερο με θέμα "Η Χιώτισσα" - Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση

Σχέδιο Δράσης με θέμα "Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη" 2020-2023

Σχέδιο Δράσης για τον μόνιμο στόχο "Γνωρίζω, Δεν Ξεχνώ, Διεκδικώ" 

                                                                  Δεκαπενθήμερο για τον στόχο "...Δεν Ξεχνώ..."  με θέμα "Αμμόχωστος, πόλη αγαπημένη - Όνειρα στην άμμο"